Long time no see

Har haft ett litet uppehåll med bloggen. Kände ett tag att jag saknade inspiration för att skriva men nu har jag tänk att jag ska försöka ta tag i det igen. Det har hänt en hel del sen sist, vad kommer jag bland annat in på i senare inlägg.
 
Har idag på min enda lediga dag på min nattjobbs vecka (ja jag jobbar bara natt nuförtiden) varit ganska effektiv. Träffade Emelie för en fika på stan, riktigt härligt att bara sitta och prata lite om livet. Väl hemma igen letade jag kurslitteratur till utbildningen jag ska läsa i höst. Ska nu äntligen påbörja mina studier till att bli barnsjuksköterska. Har även hunnit med en sväng i spåret. Var alldeles för längesedan jag tränade ordenligt nu så jag tyckte det var på tiden. Provade även på att springa med telefonen på armen och runkeeper i öronen. Gick helt okej, det var ganska peppande med runkeeper måste jag säga, man ville ju inte försämra sig hastighetsmässigt tills dess att det hade gått 5 minuter till och rösten pratade på hur långt man hade kommit och hur snabbt man sprang.
 
Ska nu ta och äta lite middag och kolla på något avsnitt av Private Practice som jag under sommaren kollat om på från början. Alltid lika kul att kolla på en sjukhusserie, lite arbetsskadad är man allt!
 

Bjuder här på en bild från vackra Växbo från förra helgen när jag och Fredrik var upp och hälsade på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0