Fredags mys

Idag känns allt faktiskt lite bättre. Har varit på stan med mamma, Maria och Robin. Fikade och kollade runt lite, hann med ett besök på museet, ungdommar från granberg, gärdet, torsberg och höghammarskolan ställde ut olika verk. Träffade även på Linnea och i samma veva Hanna och några tyskar. Ska nu snart iväg och ha barngruppen och efter det så ska jag till Växbo. Både Maria och Anna är ju hemma i helgen så då är det bäst att passa på och träffa dem. Anna har jag inte träffat sen i julas så nu ska jag även se till att ge henne hennes födelsedagspresent, sisådär några månader försenat. Det ska i alla fall bli en riktigt härlig helg med familjen, hoppas att ni får en underbar helg med massor av sol!

Kommentarer
Postat av: Guttelvikan

Jag har sett en av street-bilderna på oss! :D

2009-04-26 @ 22:48:51
URL: http://guttelvikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0