“Helt hysteriskt”

Ja igår kväll kom Lisa, Hannah och Linda hem till mig och spelade massa spel. Det var hur trevligt som helst och vi spelade "Helt hysteriskt" och "Tokstolle". Spelen var ganska olik varandra men båda var roliga på sina sätt. Vi skulle göra allt från att beskriva någon persons drömvärld till att göra charader och samtidig klia närmsta spelare i håret varje gång man ville prata.

Hannah, Linda och Lisa


Idag har jag hämtat mitt schema och skrivit på avtalet inför sommaren. Gått upp till heden och lämnat skivan till våravslutningen, gått olika ärenden på stan och ätit lunch med tjejerna från gårdagen.


Kommentarer
Postat av: Tobias

najs :) hoppas du också kmr inte :D

2009-04-15 @ 21:00:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: hannah

det ser u ut som att jag har anorexia eller nå ju... haha

2009-04-19 @ 10:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0