Min Örebro helg

Åkte som sagt till Örebro i fredags, på eftermiddagen var jag och Lisa framme. Det var en sådan skön känsla att komma dit, Örebro känns nästan som hemma, har verkligen saknat den staden. Efter en liten tur i staden fick jag skjuts hem till Richard. Vi åt middag sedan tog vi en promenad runt bakom universitetet. Gräset var grönt och vissa träd hade börjat blomma. På kvällen började vi titta på en film men tillslut var vi båda så trötta att vi inte orkade se klart den.

Lördagen börjades med en promenad efter en ordentlig(!) frukost (denna frukost borde bli min nya vana). Efter lunch blev vi upphämtade av Per och Lisa och vi åkte iväg till Gustavsvik och badade. Det var riktigt kul och forsen var inte lika skrämmande som jag kom ihåg den sist jag var där. Efter allt badande åkte vi hem till Per där vi lagade mat, tittade på Robinson och spelade spel tillsammans, en riktigt trevlig kväll.

Söndag, dagen då det var dags att åka hem. Gjorde inte direkt något speciellt, det var skönt att bara vara. Helgen var riktigt trevlig men jag måste säga att jag lämnade Örebro med lite blandade känslor som jag inte direkt kan sätta fingret på vad det är.



Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh va skönt det låter att få komma iväg så där! :D

Men nyfiken som jag är så måste jag bara få fråga, vem är Richard? :)

2009-04-21 @ 15:27:48
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0