Onsdag 1 april

11.48

Igår kväll när jag kom hem från dansen var jag alldeles för trött för att skriva något inlägg. Hade först under tisdagen bakat biskvier som enligt receptet skulle ta ca 1 timme. Kan då säga att de för mig tog något lite längre tid, visst det var ju också första gången jag gjorde dem och jag tror att om jag skulle göra om dem skulle det gå något mer tidsenligt. Efter bakandet åkte jag upp till heden och dansade från halv fem till halv tio, streetgruppen, hdt och ledardans. Efter ett tag gick vi nog alla på någon slags energireserv. Jobbigt var det men så otroligt kul, är så skönt att verkligen få köra fullt ut ibland.


Nu idag håller jag på och tvättar, tvätt tiden är snart slut och då ska jag återigen börja baka. Måste ju ha någonting att servera på fredag så nu tänkte jag börja med chokladbollar. Får se om jag hinner göra något mer innan Lisa kommer och följer med mig ner på stan. Annars idag måste jag se till att planera kvällens lektioner mellan allt bakande, diagonaler är önskade av sista gruppen så det ska jag se till att fixa idag.


11.55

Men hallå, mitt internet fungerar ju inte...


12.30

Hm... börjar fundera på om någon smart människa har grävt av en kabel, för jag har fortfarande ingen uppkoppling. Eller är det bara ett aprilskämt?!


13.26

All tvätt är klar och alla chokladbollarna är rullade.


16.06

Hemma från stan, gick först ut till ren och lämnade Lisas cykel på lagning innan vi sedan promenerade ner på stan. Åt lite lunch och kollade runt lite efter skor. Skulle verkligen behöva ett par nya nu men jag har inte hittat några som jag riktigt fastnat för än.

17.09
Fortfarande inget internet, blir spännande att se om det har kommit tillbaka ikväll efter mina danslektioner.

22.34

Hemma och färdig duschad efter kvällens två lektioner. De var en kul kväll och alla jobbade på ordentligt, ikväll är jag en nöjd och stolt ledare! Nu ska jag titta lite på Gilmore Girls innan jag ska falla in i sömn och återhämta mig inför morgondagen, då ännu mer bakning är på g.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Tycker också färg :D

2009-04-01 @ 22:52:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0