Oväntat besök?!

Dagen med stort D, alltså i fredags var mycket innehållsrik. Mitt på dagen kom först mamma, mormor och Robin förbi och fikade. Sedan gick jag iväg till folkan och hade barngruppen, därefter hämtade jag ut tårtan, gick direkt hem och fixade i ordning mig och allt annat. För från klockan sex var det lite öppet hus i min lägenhet, mamma + familj, pappa + familj, Mathias och Maria tillsammans med två av hennes rumskompisar kom förbi och det var fullt här hemma kan man säga. Senare på kvällen kom även Lisa och Per och de hade med sig Richard som en liten överraskning, åh det blev jag riktigt glad för. Vi spelade lite spel och hade de hur trevligt som helst. Det var en riktigt bra födelsedag så jag är mer än nöjd!


Robin, Albin och Jona lekte lite där det fanns plats, i soffan sitter Mathias, mamma och Nisse. Längst fram på denna bild ser ni Rebecka, Maria och Ida.


Helena, Elin, Maria och Rebecka


Igår, lördag gick jag återigen till folketshus och hade afroworkshop på UKM (ung kultur möts) dagen. Det var blev faktiskt mycket roligare än jag tänkt mig innan. Gick sedan hem och städade lägenheten efter allt skräp som samlats under fredagen. Åkte sedan hem till mamma åt tacos och jordgubbar med glass till efterrätt, mumsigt värre! På kvällen åkte jag, tillsammans med mamma, Maria, Elin och Rebecka till heden och gick på es´3ornas slutproduktion Cabaret. Den var bra och jag blev riktigt imponerad av vissa elever, bra jobbat!


Glass med jordgubbar och kaffe, som smak av sommaren!


Idag har jag haft en riktigt mysig dag med trevligt besök. Vi var ute och gick en promenad, pratade och bara hade de mysigt tillsammans. Längtar tills nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha, ja jag tyckte det! :D Bingolotto var ju inte så värst användbar längre liksom... :p



Låter som att du hade en bra dag! :D Mysigt!

2009-04-05 @ 20:32:49
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Nea

Grattis i efterskott får jag väl säga :D Vilken toppendag!

2009-04-06 @ 12:33:50
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0