Samma misstag varje år… varför lär jag mig inte?!

Ja du kanske undrar vad det är, jo majblommorna. När jag gick för att handla idag stod där utanför en liten pojke som sålde majblommor. Jag tänkte att en sådan ska jag köpa då jag kommer ut igen. Men då jag väl var klar inne på Ica stod han inte kvar längre, så typiskt. Inte tog jag överdrivet lång tid på mig heller utan jag viste vad jag skulle handla så det gick fort, men de var ändå inte kvar. Det mest dumma med denna historia är att det är faktiskt andra gången detta händer mig. Förra året då jag bodde i Örebro hände samma sak. Jag köpte ingen majblomma då de stod där utan jag gick in i affären, handlade, funderade och bestämde mig för att köpa en när jag gick ut. Men då var de självklart inte kvar och efter det såg jag inga andra de året som sålde några. Hm?! Jag undrar om jag kommer möta någon annan i år, i så fall ska jag se till att köpa en majblomma på en gång!

Jag borde verkligen lära mig av mina misstag...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0