Vårväder

Igår, måndag mötte jag upp Lisa på stan. Vi tog en fika, satt och myste en stund i solen hade dock det otroligt fula "torget" framför oss. Därefter fick vi för oss att promenera ut till mobackes och titta lite på blommorna, köpte även med mig en liten söt gul ros, så nu har jag en lite påskblomma hemma hos mig.

Mötte därefter upp Helena, var och handlade lite innan vi åkte hem till mig och åt lunch. På kvällen hade jag sedan dans hdt och vuxengruppen.
 

Idag är det tvätt dag. Vädret här är inte lika inbjudande som igår men man kan ju hoppas på att de spricker upp snart, vore ju skönt att ta en promenad upp till heden idag bara de inte börjar regna. Har dans från halv fem till... ja vem vet när fram mot halv tio, tio skulle jag tänka mig att ledardansen slutar någon gång, får se om jag orkar blogga något mer då jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0