Allt kan hända...

...när man går på bio i Edsbyn. 

Ja det säger väl nästan allt, eller? Jag och Lisa åkte i alla fall iväg till Edsbyn för att gå på bio, Sommaren med Göran. Filmen var helt okej och bjöd på en massa skratt. Ja jag har ju ganska dålig humor, så filmen gick hem hos mig. Men mitt under denna svenska komedi förvandlas den lite smått till en skräckfilm. Ja jag kan då lugnt säga att det endas hände på biografen i Edsbyn och ingen annanstans. Hela biografen blev kolsvart och allt blev tyst. Tekniska problem kanske?! Är ändå väldigt nöjd över denna kväll, sista kvällen med Lisa. Undrar när vi ses näsra gång, inte allt för långt fram får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0