Första dagen!

Åh vad jag känner mig lättad just nu. När dagen började var jag riktigt nervös, men det gick bra. Lyckades sätta mig bredvid en annan tjej som också skulle läsa till ssk redan i aulan åh sedan flöt allt på bra. Har träffat en hel del härliga människor, bytt telefonnummer och varit runt på stan med några redan. Det mest komiska är nog ändå att en tjej tom. bor mittemot mig på grankotten. Hur kul är inte det?! Känns som om att jag kommer att sova gott inatt och vara full av energi inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh va kul! :) Jag är riktigt nervös inför morgondagen! kram

2009-08-27 @ 23:19:35
URL: http://lisanorrbin.blogg.se/
Postat av: maria

ÅÅ vad skönt!! nu kan jag vara lugn:) kram till dig

2009-08-28 @ 21:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0