Full fart från början!

Ja då har första dagen gått fast jag är inte riktigt klar än ska läsa "Kompetensbeskrivning för legitimerad sjuksköterska" på 17 sidor nu innan jag ska lägga mig. Sen till nästa föreläsning ska vi bara (som de så fint uttryckte) läsa 250 sidor, i böcker jag inte har ännu. Men, men det här ska gå bra. Har även ett grupparbete som ska vara inlämnat i början på nästa vecka.


Dagen har för övrigt varit riktigt bra. Började med en massa info 13-17 var lite onödig fakta stundtals men det känns ändå bra. Var sedan hem en snabbis, åt lite mat innan jag och Frida cyklade ner mot universitetet. Plockade upp Therese och hennes kompis på vägen och gick sedan till gymnastikhuset och dansade street. Det var faktiskt riktigt kul och det gjorde att jag fick en massa ny energi som jag verkligen behöver om jag ska orka med allt.

Nä nu blir det te, macka och "lite" läsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0