Hemma, eller?!

Jaha då har jag flyttat. Sitter nu i min lägenhet i Örebro. Pappa, Maria och Jona skjutsade ner mig idag. Känns alltid så konstigt när någon åker ifrån en och idag var inget undantag. Men just nu känns det bra, lite tack vare att jag har de mesta sakerna på plats.

Är sjukt nervös inför morgondagen då det är första dagen. Fösta dagen är ju nästan viktigast. Jag måste vara på topp och känna mig på just det rätta humöret man behöver ha då man ska träffa nya människor. Men jag tror nog att min sinnesstämning kommer vara rätt, hoppas bara på att jag får träffa massor av härliga människor som jag vill dela dessa tre år med. Ojojoj ja jag ska nog försöka sluta tänka nu och bara låta allt falla på plats.

Kommentarer
Postat av: Lisa

JA! Du kommer att träffa massvis med skojigt folk, det är jag säker på. Puss!

2009-08-26 @ 23:53:30
URL: http://lisanorrbin.blogg.se/
Postat av: Sanna

åh vad spännande:)Det kommer gå superbra för dig.

2009-08-27 @ 09:14:44
Postat av: Frida

Eller vara nu jag såg dig först gången?

2010-05-22 @ 16:19:57
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0