Mitt betyg

Det här är helt och hållet för Kristins skull! Har nu alltså provat Ben & Jerry´s smaken Half Baked. Åh visst den var okej, men bara okej för min del så det blir bara godkänt för just denna smak. Visst den var för det första mycket bättre än vad jag tänkte mig och jag tror att det beror på att det är en blandning av både choklad och vaniljglass som gjorde den god. Det jag inte var lika förtjust i var "kakdegen" det kändes stundtals som om det var strösocker som jag åt. Men, men B&J vet i alla fall hur man gör glass!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, tack elin! fast jag förstår verkligen inte hur man inte kan älska Half Baked. Den är ju galet god!!! :D

2009-08-06 @ 22:33:29
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0