Nu är det bäst att jag trivs!

Ja resan med (nästan) alla mina saker till Örebro igår tog verkligen hela dagen. Vi åkte från Växbo vid 8.30 och kom tillbaka 1.30 och vi vara alla då sjukt trötta. Men åh så skönt det känns nu när allt är på sin plats. Men jag måste då bara säga att jag inte vill bära en enda flyttlåda nu på ett tag så nu får jag allt se till att trivas i min nya lägenhet för jag orkar verkligen inte flytta en gång till.

Idag har jag, mamma, Nisse, Mathias och Robin varit ner till trolldalen. Fikade gott och sedan köpte jag två muggar som matchar min skål som jag köpte tidigare i somras. Senare ikväll ska jag Lisa och kanske Camilla iväg på bio, Sommaren med Göran blir det, hoppas på en hel del skratt.

Kommentarer
Postat av: Hanna Li

Den var sjukt bra! :)

2009-08-23 @ 22:07:58
URL: http://penne.blogg.se/
Postat av: Frida

Första gången jag såg dig:D

2010-05-22 @ 16:18:02
URL: http://myowncupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0