Svävande möbler?!

Besiktning av min tomma lägenhet idag. Ja säga vad man vill om det men stundtals tycker jag att han var en aning petig. Egentligen vill de nog att man ska ha svävande möbler och helst inte bo där inne alls. Inga märken få synas alls, det verkar som om det inte ens får synas att någon någonsin har bott där.Men men allt gick bra tillslut och den är nu godkänd.

Efter allt med lägenheten hämtade jag upp Helena på folkhögskolan, vi bestämde oss för att ta en tur ut till Chokladboden. Till våran stora besvikelse var den stängd, så typiskt när man väl åker dit. Åkte istället tillbaka till stan och fikade på mobackes. För att sedan få tag i min efterlängtade dansdvd åkte vi upp till heden för att träffa Hanna. Esteterna hade då massdag och vi hamnade mitt i afrodansen. Kul att få se lite och trevligt att få krama om alla underbara dans människor. Säger lycka till, till er alla!

Efter heden åkte vi vidare på våran lilla resa. Då mot Eriknäsbo av någon anledning... såge en loppis skylt och självklart letade vi oss dit men  var möts vi av om inte en skylt som säger att det är stängt. Blir vi förvånad, nej! Trots allt detta var eftermiddagen toppen. Nu väntar bara middagen, måste väl gå och hjälpa till nu.

Helena på mobackes


Afrodans på Heden

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du tänkt på en sak Elin...

Nästan alla bilder på dej på bloggens startsida har du utsläppt hår. Är det något du valt medvetet eller har det bara blivit så tror du?!? Hur som helst är det snyggt!

2009-08-24 @ 17:47:53
Postat av: Elin

Hehe ja du... vad ska jag svara på det?! :) Tack i alla fall!

2009-08-25 @ 09:47:48
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0