Tåg, tåg, tåg...

...och åter massa tåg.

Var som sagt fram och tillbaka till Örebro idag åh ska man bara åka över dagen till Örebro betyder det mer restid än själva "stadentid". Men det gick bra trots hemresans förseningar. Var i alla fall och hämtade ut mina nycklar till min nya lägenhet och tog mig en liten titt. Min första tanke var, hur ska jag möblera? Känns inte riktigt som om jag kommer att få plats. Men, men det löser nog sig tillslut. Hem känslan fanns inte heller där men den tror jag infinner sig då jag väl har fått dit mina saker och det verkligen blir mitt hem.

Efter all "lägenhets-koll" fick jag sällskap ner till stan av mr. långben. Ja jag kan ju bara säga att jag har powerwalk´at  idag, åh de är ju alltid bra (eller?). Åt i alla fall god mat på Rosalis (ett måste då man är i Örebro) i trevligt sällskap. Tiden gick därför fort framåt och det blev sedan dags för mig att gå iväg till tåget för att åka hem igen.

Fick en trevlig och pratsam tåg-granne på tåget mellan Gävle-Bollnäs som ca 10 minuter efter tågets avgång från Gävle säger:
Är det bara skog här?!
Hehe, ja jag kan förstå att vissa undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0