Året var 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja visst har har jag de :P
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hm... tror inte att jag gav några nyårslöften förra året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, pappa och Ida så jag fick lilla syster Selma!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja...
5. Vilka länder besökte du? Det där med länder var det lite dåligt av i år...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? De finns en del ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Datum...? Finns en hel del händelser men kommer inte ihåg alla datum. 
8. Vad var din största framgång 2009?
Oj... att jag kom in på de universitet som jag ville!
9. Största misstaget? Finns alltid misstag, men de är ju av dom man lär sig något.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja i våras råkade jag ut för värsta influensan och sedan fick jag en sträckning.
11. Bästa köpet? Mitt skrivbord, ja jag använder de faktiskt dagligen!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Får nog säga som Kristin B&J, skyller allt på HDT.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina underbara dansare!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Golden brown, Lät du henne komma närmre, osv...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, beroende på tidpunkten...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest... hade dock varken tid eller pengar. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet jag faktiskt inte. 
18. Hur tillbringade du julen?
I Växbo enligt tradition men med färre människor...
19. Blev du kär i år? Ja. 
20. Favoritprogram på TV?
Alla mina serier, kan inte få nog!
21. Bästa boken du läste i år? Läste mycket i våras då jag hade tid att läsa för skojsskull, men har ingen direkt favorit.
22. Största musikaliska upptäckten? Det måste vara Melissa Horn. 
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Sällskapsspel.
24. Något du önskade dig men inte fick? Mitt minne är inte det bästa...
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade kalas i min lilla lägenhet.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja visst, men jag är ändå nöjd med året som gått! 
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min typiska Elin stil, leggings med kjol eller klänning, åh någon mysig tröja till de. 
28. Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Timberlake, alltid Justin! 
30. De bästa nya människorna du träffade
? Alla nya härliga människor i Örebro! 

Kommentarer
Postat av: Kristin

men det är väl en himla tur att det är fler än jag som kan skriva att dom har lagt många slantar på b&j...hade varit ännu mer pinsamt om jag var ensam om det liksom! haha :p

2010-01-02 @ 22:49:23
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0