Dagarna går

Julen har gått fort förbi, så som jag har längtat till denna tid. Men trevligt har det varit. Julafton firades hemma i Växbo, kändes dock som om vi var väldigt få. Vi som annars brukar vara så många. På juldagen kom pappa med familj hit och vi hade våran lilla mini jul. På kvällen blev det utgång på tranan, åh visst det var kul men de var då inte värt de sjukt höga inträdet. Annandagen spenderades hemma hos pappa i Bollnäs. De blev en sväng ner på stan men där hittade jag ingenting...


Jag och Selma på juldagen


Vi åt av Marias USA godis


På annandagen var vi och tittade på den kraschade bussen, sjukt spännande! :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

sv: absolut! det borde väl ändå gå att ordna? antar att det är fler än jag som vill träffa dig! :)

2009-12-27 @ 14:58:05
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Agnes

va fan elin sluta ta bort luggen..den är ju så fin :P

2009-12-27 @ 18:16:50
Postat av: Maria

hej min underbart vackra syster! elin du ar sa sot!! jag vill ocksa vara dar med er nu och vad selma blir storre och storre. man ser verkligen att hon ar en hultgren unge :) jag saknar dig JATTE JATTE MYCKET nu!! langtar saaaa mycket tills ni kommer och halsar pa mig i sommar! hehe lite langt till dess men men :) KRAMAR och LOVE!!<3<3

2009-12-27 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0