Lärare Elin?!

Det är den första december och jag känner mig på topp. Okej allt idag var kanske inte toppen. Vissa människor får mig verkligen att må lite si och så...
Men, men jag kämpar på ändå, jag har ju inget val. Åh dagens seminarium blev riktigt roligt. Jag började agera lärare och ritade en massa på tavlan. Det är verkligen alltid lika roligt att rita på tavlan, ja borde göra de oftare.



   

 

Är även en stolt ägare utav 2 (!) stycken julkalendrar, så nu börjar nedräkningen till julafton. En som jag fick från en brandman och en chokladkalender som jag och Frida hittade på Willys. Åh mysigt, mysigt, ska även föröka se på julkalendern på tv, eller ja jag får väl se den på nätet eftersom jag glömde bort den i morse. 


Kommentarer
Postat av: mamma

Du passar i lärar rollen men man kan undra o m det är planeter och utomjodingar som du ritat.Kramar mamma!

2009-12-01 @ 22:27:41
Postat av: pappa

håller med mamma att du passar som lärare, kul att se, hoppas allt är bra/ Kram Farsan!

2009-12-09 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0