På topp!

Ja jag känner mig verkligen på topp och riktigt lättad över dagens tenta! Kändes ungefär som på vetenskaps tentan. Agnes och jag skrattar oss igenom den och är riktigt glada över frågorna. Så nu väntar jag bara spänt på resultatet, vill gärna ha svar nu men man får snällt vänta i 3 veckor.

Nu ska jag i alla fall njuta av min lediga eftermiddag och kväll. Imorgon är det dags att börja plugga igen! Ska nog använda en del av tiden till att städa, det ser verkligen hemskt ut hemma hos mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tyckte också det kändes jättelätt =D Jag vet dock ett par frågor som jag nog inte får så bra poäng på men överlag måste det lätt räcka till godkänt! Vill också ha resultatet NU!!! :D

2009-12-09 @ 13:19:30
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: maria

oj vad konstigt det är att se en annan maria för då tror jag att det är jag som har skrivit men inser att det inte är det :P hehe



ja men iaf vad roligt elin att det kändes bra! jag är glad för din skull. Och NJUT nu av lite ledigt, en eftermiddag, hehe. Ja men det måste ju vara skönt iaf :)

Tänker på dig KRAM

2009-12-09 @ 19:19:15
Postat av: anna

du får säkert högsta betyg!!!:D

2009-12-09 @ 21:24:36
URL: http://talkmypantsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0