Som snö...

...fast is.

Skola hela dagen 8-17. Är nu helt slut, sista lektionen var ett seminarium om rörelseapparaten i ett rum utan luft. De har nu gjort att jag har ont i huvudet och jag känner mig inte alls speciellt pepp på att plugga mer, vilket jag verkligen borde. Får se om min mat ger mig någon ny energi.

Örebro har i alla fall haft sol nu i två dagar, rekord! Riktigt härligt, men idag frös min cykel. Den stackars lilla blå cyklen var alldeles frostig när jag skulle cykla hem. Borde verkligen införskaffa mig ett par ordentliga vantar. Mina nuvarande borde inte ens räknas som vantar eftersom de inte behåller någon värme.

Kommentarer
Postat av: maria

japp det tycker jag du kan gora! alltsa skaffa dig ett par vantar. Jag har til och med kopt ett par svarta fingervantar har. pa det sa kallade apoteket.. hm jag kopte ocksa lite leksaker typ och nagelack och ja man kan handla mycket dar men iaf det ar vart att ha ett par vantar!! jag vill ha skype nu for jag saknar att prata med er!!

Kram

2009-12-02 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0