Stammis!

Jag har gått och blivit stammis och inte vilken stammis som helst utan stammis på biblioteket. Jag har hängt en del på bibblan förr i tiden också men aldrig lika mycket som nu.

 
De har i alla fall "juliga" servetter i cafeterian

Idag pluggade jag tillsammans med Agnes, Maria, Fredrik och Linus. Det gick riktigt bra, vi gick mest igenom gamla tentor för nu börjar de bli riktigt svårt att veta vad man ska plugga på. Vet inte riktigt på vilken nivå tentan kommer att ligga på. Jag hoppas verkligen att vi har pluggat tillräckligt för imorgon smäller det! Pepp pepp!

   


Kommentarer
Postat av: ida

Har sagt det förr..men säger det igen...DU ÄR SKITSNYGG I DEN FRISYREN!!!!!!!!!!!

2009-12-08 @ 21:06:15
Postat av: maria

Ja jag tänkte oockså på det. alltså du är så söt elin!! :)

2009-12-08 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0