Våran nya föreläsare: Kjell Bergqvist

Åh ja just ja... jag har ju glömt bort att berätta om våran nya föreläsare. Han är precis som Kjell Bergqvist i Hundtricket. Åh idag måste jag ju bara säga att jag riktigt skämdes över min klass. Ungefärt 10 personer kom in alldelses försent och våran föreläsare tappade bort sig varje gång och det hela slutade med att de som kom absolut senast fick en liten tillsägelse. Åh jag måste då bara säga att det var helt rätt, jag tycker ingen ska komma in försent.

Kolla in detta klipp. Slutet av klippet visar ungefärt de som utspelades i hörsal P2 imorse...


Kommentarer
Postat av: anna

folk som kommer sent är faktiskt riktigt irriterande, det spelar liksom ingen roll om man själv inte bryr sig om man missar lite i början det är ju taskigt mot andra!

2009-12-15 @ 17:23:25
URL: http://talkmypantsaway.blogg.se/
Postat av: mamma

Förstår hur jobbigt det är och har medlidande med läraren.Kramar mamma!

2009-12-15 @ 21:51:08
Postat av: Maria

Haha, klockrent! Förstår du nu min stora skräck för att komma för sent!? gah

2009-12-16 @ 14:09:47
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0