Bättre och bättre

Jag det är så allt känns. Idag har jag först lyckats gå in till stan och lunch med Maja och Disa, riktigt trevligt! Hann då även med att träffa Totte och Karl det var verkligen längesedan man träffade alla. Därefter tog jag mig hem en stund och vilade upp mig innan jag åkte upp till heden. Ja jag orkade mig dit idag, jag höll på att bli tokig över att gå omkring hemma utan att få dansa. Dans är ju livet och utan de slutar jag fungera. Efter uppvärmningen kände jag mig dock lite snurrig och valde då att vila lite under diagonalerna. När de sedan började köra koreografier kände jag att jag verkligen behövde vara med, har ju missat så mycket när jag varit borta så då tog jag det lite försiktigt men kunde ändå vara med. Åh så kul det var, ja det är verkligen sant jag älskar att dansa!




Tack för att ni är så underbara!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för att du är så underbar! Skönt att ha dig i danssalen igen! :D

2009-02-12 @ 21:26:41
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Hänne

Nämen oj, vad hände nu? :O

2009-02-13 @ 18:50:37
URL: http://penne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0