En fredagskväll

Ja igår var det verkligen en Lisa kväll. Efter dansen möttes vi upp ock käkade lite middag som inte var så bra som vi tänkt... men, men kvällen fortsatte med Let´s dance och spelande av Talisman. Börjar nu förstå mig på spelet mer och mer, har bara spelat det en gång innan och då dog jag typ fyra gånger... hm?! Spelet är ju dock inte lika roligt på bara två spelare men det var bra för mig så jag hade möjligheten att fatta spelets gång. Åh ja nu börjar jag förstå och helt otroligt nog vann jag faktiskt, men ja det var ju inte så seriöst spelat av oss...


Idag har jag redan hunnit med att tvätta, hade inte så mycket tvätt men det är alltid skönt att få allt rent. Jag tycker faktiskt om att tvätta, även fast jag måste gå över till grannhuset och man måste passa olika tider så tycker jag att det är avkopplande att tvätta. Man får massa tid att tänka, åh tänka är jag expert på, nästan lite för bra... ja ibland tänker jag alldeles för mycket och så överanalyserar jag var enda grej. Nä det får det snart bli ett stopp på, man mår inte bra av att tänka alldeles för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0