...

Det här börjar nu bli riktigt jobbigt och irriterande. Min feber vägrar ge sig, den har bestämt sig för att vara kvar ett tag till. Vad ska jag ta mig till? Tycker verkligen att jag gjort helt rätt, vilat en hel vecka och det borde ju räcka, eller hur?! Men nä nu har jag varit sjuk alldeles för länge och det känns som om jag missar hur mycket som helst. Jag kan inte jobba... och inte heller bara gå iväg och dansa med Hdt. Känns som om dem nu har jobbat på hur mycket som helst och jag bara hamnat efter... hoppas att det inte blir för svårt att komma tillbaka. Nä nu ska jag bli riktigt frisk, nu är det bestämt, imorgon kommer jag vara frisk som en nötkärna, det här har jag inte tid med längre...


Kommentarer
Postat av: mikaela

hualigen,inte roligt att vara sjuk :(

2009-02-12 @ 16:28:32
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0