Fettisdagen

 Ja det har varit lite dåligt med min uppdatering nu... men nu är jag här! I tisdags gick jag först omkring lite på stan och kollade in bokrean. Bokrean är den samma varje år inget extra speciellt men en hel del bra böcker. Efter att ha kollat runt tog jag en promenad hem till Lisa, väntade på att hon skulle vakna till innan vi promenerade tillbaka ner till stan för att fika.
 Är det fettisdag så får man ju unna sig, dock gillar varken jag eller Lisa semlor så vi valde annat istället.






Lisa


Jag

Tisdagskvällen spenderade jag tillsammans med Maria i danssalen.


Maria i balans


Jag dansandes


Vi hade en massa tid till att koreografera och bara dansa. Men med min otroliga tur lyckades jag efter tvåtimmars danspass sträcka mig... jag är så irriterad och tycker bara att det var helt onödigt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackare! Det finns verkligen inget värre än att sträcka sig, man blir så förlamad på något sätt. Och sen sitter det ju ofta i så jävla länge också. Nej usch!

2009-03-01 @ 17:58:16
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0