Fredag den 13:e

Först och främst vill jag gratulera min extra syster Anna som fyller 24 år idag, grattis!



Mår bara bättre och bättre nu, idag har jag först tvättat (det blev galet mycket tvätt eftersom jag i två veckors tid missat mina tvättider). Var även iväg och hade barngruppen, gick bra. Nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt och myser lite för mig själv. Har helt fastnat för programmet "Are you smarter then a fifth grader" det är ju helt galet kul. Gillar i över huvudtaget frågesport och detta är ju lite speciellt. Meningen är att "vanliga" amerikaner ska tävla och se om de är smartare än barn i femman. De får tio frågor i olika ämnen och de är fördelade i svårhetsgrader från första klass till femman. Åh jag måste ju bara säga att vissa människor verkar ha en (eller två) skruvar lös... Jaja trots detta eller så är det kanske därför detta underhållningsprogram är så underhållande. Eller vad tycker ni? Har ni sett det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0