Ibland vill de sig inte

Har nu i två dagar känt mig väldigt deppig och varit på dåligt humör. Det börjar släppa mer och mer så jag hoppas att allt är borta imorgon. Då ska jag nämligen åka ner till Gävle tillsammans med Lisa och träffa Therese. Ska bli riktigt trevligt kommer nästan inte ihåg sist jag träffade Therese känns som evigheter sedan, alltså alldeles för länge sedan. Efter Gävle ska jag till växbo och passa Robin, blir sedan kvar hela helgen för Maria fyller år på lördag så då blir det kalas :) ska bli trevligt. Mamma har även införskaffat sig "guitar hero" så då ska jag passa på att spela lite med Robin. Sen blir det självklart melodifestivalen, det är nu dags för sista del finalen sedan väntar bara andra chansen innan finalen!


Till middag idag gjorde jag egna köttfärsbiffar, potatis och sås. Det blev riktigt gott så nu är jag mätt och belåten. Nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och försöka samla alla mina tankar som mer än gärna bara svävar omkring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0