Jag lever

Ja jag har väl nästan kommit till liv nu. Febern har sjunkit en massa och nu klarar jag av att äta igen. Känner mig mycket piggare och hoppas att jag snart är tillbaka i danssalen. Har även blivit så pass bra att jag idag har valt att åka hem igen, har nu lämnat mammas trygga famn i Växbo och tagit mig till min lilla ensamma lägenhet på gärdet. Lisa har varit på ett litet besök, först åt vi lite lunch på stan sedan blev det en massa yatzy spelande.


Veckan för övrigt som gått har verkligen varit lite si och så. Förra helgen var jag iväg till Stockholm och gick på musikalen High School Musical tillsammans med mamma och Maria. Den var faktiskt riktigt bra och vissa roller spelades tom. bättre än de görs på originalfilmen.

Middagen i Stockholm åts på god restaurang tillsammans med Jonas och Ulla


På söndagen blev allt bara värre mådde verkligen skit vilket då fortsatte i flera dagar. I tre dagar klarade jag bara av att äta en banan och dricka lite vatten, mer orkade jag inte. På onsdagen började jag bli lite bättre och kunde långsamt börja äta mer och mer. Har dock under hela veckan gått omkring med feber och konstant huvudvärk samtidigt som jag har haft ont i hela kroppen, allt har varit extra jobbigt att göra. Detta har medfört att jag inte dansa eller tränat på hela veckan och det gör mig galen. Nu vill jag bli helt frisk så jag jan få gå iväg till danssalen och bara njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0