Kostymernas parad

Har idag följt med Helena runt stan och gjort lite små ärenden... det var en trevlig liten stund. Var sedan hemma innan Maria kom och hämtade upp mig och vi åkte till kyrkan för att se Hdt med föreställningen Kostymernas Parad på den internationella brottsofferdagen. Föreställningen var som vanligt helt otroligt bra, det var så mycket känsla och den förstärktes bara mer och mer på grund av lokalen. Stora kramar till erat otroliga jobb!


Nu är det söndag åh då är det min favorit repris dag, har precis sett klart Greys Anatomy nu är det One tree hill och därefter Gossip Girl. Hittar jag inte på något annat så blir det nog även att jag tar och tittar på Beck filmen, tror faktiskt inte att jag sett den som går ikväll.


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, vill ju dit NU :D hehe

2009-02-23 @ 17:13:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0