Lite stelt

Efter gårdagens träning har jag idag känt mig lite stel i kroppen och pga. att sista lektionen var vid tio tiden tar det en stund innan man kommit hem och hunnit varva ner för att kunna somna. Så dagen har då varit en aning seg fram tills att jag fick åka upp till heden igen och ha streetgruppen. Det enda som verkligen fungerar när man har en stel kropp är då att träna så det var riktigt skönt att komma iväg en stund. Åh imorgon är det dags igen då har jag ju båda mina onsdagsgrupper, tänkte även försöka ta mig upp till heden mitt på dagen och smita in på ettornas saga, vore riktigt skoj att se.

Imorgon kommer även Maria hem, hon ska bosätta sig hos mig till en början får se hur länge det blir, troligen bara en natt eller så men det ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0