Lite tid för bloggen

Hejsan alla! Nu har jag haft en del för mig och då inte kunnat uppdatera något för er. Men nu är jag här... I onsdags åkte jag, Kristin och Helena upp till heden och smet in på ettornas genrep av deras saga "Jägaren och hjortkvinnan". Den var som en saga alltid är på heden men den var mysig och Nea, vi har koll på ditt solo, det såg riktigt bra ut! På kvällen var jag upp till heden och hade mina två dansgrupper och de kämpade på bra! Efter dansen mötte jag upp Maria på stationen och hon sov över hos mig.

Igår torsdag följde jag först med Maria till kiropraktikern som fixade till hennes rygg lite och hon fick en behövlig massage. Åkte sedan tåget ner till Gävle tillsammans med Hanna, Maja, Stina, Sara och Emelie. Vi ledare och trainees ur dansoteket fick både resa och biljett till Cullbergbalettens föreställning, vi och några dansare till från Gävle fick även möjligheten att se Cullbergbalettens balett uppvärmning innan föreställning. Det var verkligen en upplevelse i sig, helt otroligt vilka begåvade dansare de är. All annan tid spenderade vi på stan med shoppning (vissa mer än andra behöver jag nämna några namn?!), mat och fika. En riktigt spännande tanke slog oss, vi alla är helt olika människor var det gäller ålder och andra vänner men genom dansen har vi alla blivit ett sådant härligt gäng och vi passar verkligen bra ihop.

Lägger upp bilder från gårdagen i nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, du anar inte vad jag är avundsjuk på er som åkte dit! :D haha, kul att det var bra!

2009-02-20 @ 16:09:17
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0