Tillbaka till verkligheten

Ja då var jag tillbaka, jag har både haft en hälsinglands lektion och sedan vuxengruppen. Åh det är så otroligt roligt att vara tillbaka. Visst det var sjukt jobbigt idag, det känns att kroppen inte riktigt är med som den brukar men fortsätter jag vara friskt nu så är jag snart tillbaka dit jag brukar vara. Stackars lilla Felix dock som skadade nacken lite, fick sms om att han mådde bättre nu i alla fall, hoppas verkligen att han blir bra så fort som möjligt.


Fick även idag ett snabbt besök av pappa och Jona, de visade upp den nya bilen. Äntligen kan alla få plats.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jamen eller hur?! Det var en sån där promenad som man helst inte gör varje dag kan jag säga :p

2009-02-17 @ 20:00:34
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0