Allt som händer

Massor av tankar och känslor fyller min vardag just nu. Men det jobbiga blir i alla fall bättre och bättre. Har nästan haft lite semester nu under min lååånga tredagars ledighet.

Igår, lördag var det en heldag med R. Vandrade först runt på stan och shoppade en massa, eller ja inte jag... Därefter fortsatte vi våran present jakt ut till Växbo. Besökte både Växbo Lin, Kvarnen och Trolldalen. Riktigt mysig var det att få gå omkring, titta på masa saker, visa runt lite och bara sitta på bryggan och bada fötterna. Åkte därefter tillbaka till bollnäs. Snabbt stopp på Prix (eller coop eller vad det nu heter) där vi köpte mat och massa frukt. Hela kvällen spenderades sedan framför tv´n i ett lååångt Terminator maraton. Dem var faktiskt riktigt bra trots att vi båda var sååå trötta att vi nästan somnade under tredje filmen.

Idag, söndag åkte jag åter igen ut till Växbo. Har då spenderat dagen tillsammans med mamma, Ulla, Jonas och Robin. Vi har badat en massa, fikat i bageriet, vandrat runt i kvarnen, shoppat en liten skål som jag velat ha under en lång tid nu och sedan badat ännu mer. Nu är det dags för middag.


Kommentarer
Postat av: Frida

nej vad jobbigt. Vid 1 idag var det 32 grader i mitt rum!

:)

2009-06-29 @ 16:16:59
URL: http://ifridashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0