Det kan ta på krafterna...

Dagen började i växbo och kommer även att sluta här. Kom hit igår kväll efter resan från Stockholm. En del av dagen har jag spenderat i Bollnäs. Myste lite med Lisa (trots otroligt tråkig glass) som ska åka till Egypten. Det blev i alla fall mysigar på mobackes, vårat nya favort häng! Bjuden på kaffe av Nisse sedan var jag nöjd igen. Lämnade av Lisa hemma hos henne, sen tog jag en snabb visit hem till min lägenhet. Har inte varit där på några dagar nu så hallen var full av post och mina fina blommor som jag fick på avslutningen hade börjat se trötta ut. Åkte sedan tillbaka till Växbo. Ibland och speciellt dagar som denna förstår jag varför man har flyttat hemifrån. Men, men det lugnar nog ner sig snart, eller rättare sagt det måste göra det. Ikväll blir det i alla fall fotboll, hoppas alla har samlat sig tills dess.

Jag undrar vad som händer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0