Ensam i Sjövillan

Ja då sitter jag ute på Kaggeholm ensam i Sjövillan. Maria och hela klassen gör något gemensamt nu hela dagen/kvällen och tydligen hela natten. Alla ska visst spendera natten här i Sjövillan, åh ja jag tror inte att dem kommer att sova så otroligt mycket. Vi får väl se hur mycket jag lyckas sova, har i alla fall fått Marias lilla rum.

Hela dagen har jag för övrigt tillbringat inne i stan. Promenerade ner till gamla stan där jag hittade Ben & Jerry´s (lycka!). Sedan har jag mest bara tagit det lugt, vandrat omkrig, ätit mat, köpt en väska och spontant gått på bio. Det har verkligen varit en bra dag trots det lite tråkiga väder.

Får se vad jag hittar på imorgon, allt beror lite på vad Maria har för planer om jag hänger med henne eller inte...


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, just det!

2009-06-03 @ 22:44:47
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0