Glad midsommar!

Då var det midsommar då... själv ska jag jobba kväll, börjar vid två. Det bästa med att jobba under midsommar är att man får mer betalt och man slipper planera något speciellt att göra. Visst det är ju otroligt mysigt att umgås med familj och vänner men jag är ändå ganska glad över att få jobba.

Fick lite choklad igår, tack, tack! Spännande att få prova nya smaken från marabou nämligen sommar. Det är choklad med jordgubbsbitar. Den var faktiskt ganska god, mycket godare än vad jag hade tänkt mig. Jag brukat egentligen inte tycka om choklad med frukt bitar i men den här var god. Något att prova innan sommaren är över!

Allt känns lite små konstigt nu... vill inte att det ska vara så. Tiden går för fort.

Kommentarer
Postat av: Nea

Helt fantastiskt! ;D

2009-06-19 @ 13:27:24
URL: http://edithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0