Innehållslös?!

Ja dagen har varit innehållslös. Det mest spännande måste ha varit min tvätt-tid. Det är verkligen tråkigt att inte ha några danslektioner. Jag blir sysslolös och för tillfället är jag också ensam. Brukar egentligen tycka att det är skönt att vara för mig själv ibland. Men inte idag. Jag vill hitta på något. Underhållas. Eller bara ha sällskap över min kopp kaffe som snart håller på att ta slut. B&J och en härlig ungdomsfilm med ett lyckligt slut hade kanske fått mig på bättre humör. Men frysen innehåller ingen glass och dvd har gått sönder. Kan det bli värre just nu?! Ja det kan det säkert...

Tack för att du lyssnar på mig ibland, det betyder mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0