Jobb

Börjar klockan ett så jag ska snart iväg. Det ska bli extra kul idag eftersom Anja är där, så det blir nog en riktigt bra kväll. Hoppas även att resten av kvällen blir bra, eller ja, jag har ju slutat på att hoppas så nu bestämmer jag mig bara för att hela dagen och kvällen kommer att bli toppen!


Allt barnvaktande igår gick förövrigt toppen. Har helt underbara småsyskon som underhåller varandra. De var ute och lekte hela kvällen, kom knappt in för att äta. De var nöjda och glada och då var jag de med. Sedan att nya säsongen av "So you think you can dance" började gjorde min dag bara ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: Anja

udda avslut på kvällen bara, uscha :P

2009-06-18 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0