Nu har jag lämnat dem...

Hemma och nyduschad. Genrepet gick väl okej, allt var inte riktigt toppen men det är det på fredag. Även om det regnar. Sedan var det ledarmöte. Har nu lämnat bort alla mina fem grupper till fem andra ledare. *snyft* Ja visst det blir säkert bra, men det känns ändå väldigt tråkigt. Alla mina elever är nu borta. Finns inte som mina längre. Hm, ja på lördag är dem i alla fall mina elever. Jobbigaste tanken just nu är: "Tänk om jag inte kommer in på min utbildning", "Vad gör jag då?", "Alla mina grupper är ju borta!". PANIK! Vill ha svar NU!

Nu blir det nattinatti, imorgon har jag introduktion och börjar kl. 7.00. Ska bara läsa lite i min bok en liten stund. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0