Pysselstund

Informationsmötet på Karlslund var faktiskt riktigt trevligt. Träffade ju Anja och då blir allt bra, trots att vi båda redan sett brandfilmen i skolan. Vi hälsade även på lite på solsidan och treklövern. Det ska verkligen bli riktigt kul att få börja jobba. Jag har första introduktions dagen imorgon. Efter all info cyklade jag ner till stan. Lämnade nycklar till Margareta på ABF. Köpte fotoalbum, cyklade hem igen och började pyssla lite. Har nu satt in en massa bilder från tågluffen som jag och Helena var iväg på förra sommaren. Känns så skönt att äntligen ha dem i ett album.

Om drygt en timme ska jag upp till heden och dansa. Hdt har genrep idag inför helgens uppträdanden. Ska bli skönt att få åka upp dit ett tag så jag har något att göra nu på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anja

Kommer nog bli en finfin sommar det här också :D Synd bara att vi inte jobba så mkt med varann. Men vem vet, kanske blir ändring på det under andra perioden :D ses snart igen ;)

2009-06-09 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0