Sista showen!

Hemkommen och helt slut efter denna helg. Det har varit riktigt kul men det kommer även att kännas riktigt skönt att få somna ikväll. Dagens show gick bra förutom att jag fastnade i Hannas byxor. Riktigt glad över att jag inte fastnade i Fridas ben är jag i alla fall, det räckte att ramla omkull på genrepet. Men överlag är jag verkligen nöjd med min sista HDT show. För det är väl kanske så det är. Den sista. Eller vem vet jag kanske är tillbaka snabbare än jag tror...

Vill passa på att tacka alla underbara människor i hdt som jag lärt känna under detta år. Ni är alla underbara, dansare och ledare. Ni betyder mycket för mig och utan er hade detta år inte alls varit lika bra.  

Vill även tacka Therese för blomman jag fick idag, den var riktigt fin. Hela min (lilla!) lägenhet är just nu fylld av blomor och det är verkligen helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Kristin

jag gråter elin! du får inte lämna oss!

tacktacktack för i år, och för att du är du! :)

2009-06-14 @ 22:55:51
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: stina

elin, kära elin.

du får inte lämna oss!

du vet, hdt är inte samma sak utan dig..



Tack för att jag fick lära känna dig iallafall.

Du är underbar & fantastisk elin, både som dansare och person! :)

2009-06-18 @ 15:48:37
URL: http://stinaahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0