Söderhamn

Idag åkte jag, mamma och Robin till Söderhamn. Det var meningen att vi skulle köpa en väska åt Maria men den var slut såld. Detta medförde dock inte att färre pengar spenderades. Möte även Helena på stan, det var riktigt trevligt. Vi får se till att matcha våra scheman något tag. Efter turen i Söderhamn begav vi oss till Bollnäs. Där hämtade vi upp Albin och Jona och for till Växbo. Här är jag nu barnvakt. Ja det går ju bra när dem har varandra att leka med. Blir det för tråkigt får vi väl ta och gå ner till trolldalen och mata fiskarna eller nå.

Glad över solen är jag också. Det är väl bäst att vara det när den ska försvinna imorgon, regn resten av helgen... det gör inte mig så mycket i alla fall eftersom jag ändå bara ska jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0