Syrebrist?!

Torgshowen var riktigt kul. Allt gick kanske inte galant men vi kämpade på och gjorde så gott vi bara kunde. Gladast är jag nog över att regnet lyste med sin frånvaro. Känner mig nu på topp. Alla olika uppträdanden ger verkligen energi och nu har jag fortfarande kvar den. Åh jag har lust att sjunga och dansa hela dagen. Så pass mycket energi har jag nu.

Hm... ja det är kanske bäst att göra något av energin. Funderar på om det är dags att laga till mig någon mat. Det är nog det som är nästa punkt på min att göra lista.

Hoppas förövrigt på en fortsatt bra dag och en toppen kväll. Imorgon är det dags för dansotekets sommarshow. Klockan 13.00 på tingshustorget. Åh ja vi dansar även om det skulle bli regn. Inget kan stoppa oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0