Dofter

Efter gårdagens trevliga kväll var doften av kaffe tidigare idag riktigt god. Dofter av olika saker och människor betyder mycket för mig. Det har alltid varit så för mig, ända sedan jag var liten och kände tryggheten genom mammas doft. Men som sagt kaffe doften idag var underbar, det är något speciellt med den, gillade den långt innan jag även gillade att dricka kaffe. 

Ska nu åka iväg till Växbo och gratta Nisse som fyllde år igår, blir nog kvar tills imorgon. Hoppas ni har haft en trevlig helg, nu är det inte långt kvar till sommaren! 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hm...knepigt tycker jag! Det verkligen HAGLADE hos oss... Hahahah ;D

2009-05-24 @ 13:57:07
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0