Dröm...eller?

Drömde stressigt i natt, om våravslutningen. Det var alltifrån att de flesa eleverna inte kom till att mina danskläder (sop, skor osv...) inte fanns, allt saker var tydligen kvar på heden. Uscha säger jag bara, det var en jobbig dröm. Men bli verklig ska den inte bli, för mina elever kommer dyka upp och idag efter genrepet med hdt har jag tagit med mig alla kläder.

För övrigt tycker jag verkligen att ni alla ska komma på Dansotekets våravslutning nu i helgen. På söndag den 31 maj klockan 12.00 och 15.00 i aulan på torsbergsgymnaset smäller det, endast 30 kronor per person. Kollekten går sedan till Röda Korsets insamling för världens mammor, passande va?! Det är ju faktiskt morsdag på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0