En fredag i Stockholm

Fredagens dagstur gick som sagt till Stockholm och de var verkligen en toppen dag. Jag och pappa åkte ner på förmiddagen, parkerade bilen på gärdet och promenerade ner till stan i det otroligt härliga vädret. Väl nere på stan mötte vi upp med mamma, Robin och moster Tina. Shopping, fika och god mat fyllde dagen fram tills att vi tog tunnelbanan till Fridhemsplan och tittade på Marias slutföreställning "Går du ofta hit?". Den var så otroligt bra och jag är så stolt över min duktiga lilla syster. Av alla i klassen valdes endast två personer ut som fick göra sitt eget komponerade solo och Maria var en av dem. Åh vad jag var glad och fylld av ny energi när vi, jag, pappa och Tina senare på kvällen åkte hem igen i det (fortfarande) helt fantastiska väder.
 


Danseleverna på Kaggeholms folkhögskola 08/09



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0