Fredag!

Hade kostymernas rep (genrep) inför morgondagens föreställning i Söderhamn. Hoppas verkligen att det ska gå bra, känns helt okej nu bara vissa delar som är lite osäkra. Men jag försöker så gott jag kan åh varje kväll nu denna vecka har jag somnat med olika dialoger och dansstycken i huvudet.

Åkte direkt ifrån heden med ett snabbt stopp hemma för att få i mig lite energi innan jag gick iväg till folkets hus. Hade då min sista lektion med barngruppen, Mathilda ska ha hand om dem nästa gång eftersom jag ska till Stockholm och se på Marias föreställning.

Från danslektionen blev det åter en snabb visit hem, dusch och mat sedan begav jag mig upp till granberg och grattade pappa på 46 års dagen. En riktigt bra dag måste jag säga, fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0