Grattis Norge!

Ja ett stort grattis till Norge, åh vad kul att de vann eurovision igår, det var verkligen helt rätt. Personligen är jag verkligen helnöjd med hela topp tre placeringarna. Andraplats till Island och tredjeplatsen till Azerbajdzjan det var verkligen dem som jag ville skulle vara uppe i toppen. Men Norge utklassade verkligen hela startfältet och jag måste säga att det här var första året som jag höll mer på Norge än Sverige. Det verkar som om det inte spelar någon roll vad för bidrag vi än skickar till eurovision, det har ju ändå bara gått dåligt under den senaste tiden. En 21 placering är ju inget att hänga i julgranen precis. Men, men Malena gjorde ett bra jobb, men det kändes som om det var någon konstigt med ljudet... hm?! Jag är i alla fall riktigt nöjd med årets final, åh det finns inget annat att säga än GRATTIS NORGE!

Kommentarer
Postat av: Kristin

usch, jag & maja tyckte norge var dåliga! haha :p

jag tycker azerbajian var bäst! :D

2009-05-17 @ 12:13:58
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Linnea

Norge var bäst, helt klart! :)

2009-05-17 @ 20:37:58
URL: http://emmalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0